دوقلوهای من

روزگار من

1390/2/25 10:18
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

من صحیح و  سالم روی ابرها به تحصیل ادامه میدادم و اصلا هم اطلاعی نداشتم که پریود نامنظم مشکل بزرگیه.

ازدواج کردم و یه یک سالی قرص خوردم وبعد که دیدم که حامله نمیشم به اصرار خواهرم به دکترتوکلی زاده مراجعه کردم وبعدهیستروسالپنژوگرافی بلافاصله حامله شدم .

در طی حاملگی کسی نبود که بمن بگه که چه داروهای تقویتی باید بخورم واصلا به تغذیه ام نرسیدم وبعد هم دچارکم خونی فقر آهن شده که همین منجر به خونریزی شدید بین جدار رحم و جدارمثانه و .. در جریان سزارین شد.شبانه به یک شهرستان با امکانات بیشتراعزام شدم و چند واحد خون گرفتم وبعد هم در سال 84 دوباره حامله شدم ولی توی لوله راستم و شد خارج رحمی وباز عمل جراحی و چسبندگی بیشتر...

دیگه از اون زمان من حامله نشدم .دو بار تخمک کشی کردم .یکبار یزد یکبار مشهد و در مشهد 3 بار جنین برام کاشتند که بازم نشد.

به دعا نویس ، رمال و طب سنتی و ...مراجعه کردم ،همین آخری سیدی بود که گفتند تو بندرعباسه و تا اونجا رفتم و برگشتم که بازم نشد. به داروهای گیاهی سر زدم و در نی نی سایت دنبال درمان تنبلی تخمدان بودم.

خلاصه به تهران رفتم و حدود یک میلیون پول آزمایش دادیم ونتیجه این شد که من بجز چسبندگی لوله هیچ مشکلی ندارم و همسرم در اسپرمهایش مشکل دارد که از استراحت کم و استرس زیاد بود که با مصرف دارو حتما بهتر میشد. و بعد هم به مشهد مراجعه کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)