دوقلوهای من

خوب اینم خبری از من

1390/4/1 23:50
نویسنده : مامانی
707 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتم بیام اینجا و یه عالمه +++++++++++++ بنویسم وبگم که من آزمایشم مثبت شده و نی نی ها اومدند تو دلم. 

خوب نشد نمیدونم کجای کار ایراد داره خدا نخواسته ؛ اون خواسته ؛بنده نخواسته ؛خلاصه حسابی قاطی کردم .  

اگر کسی جواب سوال بالا رو داشت از کمک دریغ نکنه.   

بله بعد از دوهفته که یکی آب میداد تو این دستم یکی برام لبخند میزد یکی میگفت تکون نخور خلاصه منم هرچه عقده تحویل بگیری داشتم از خودم نشون دادم روز حسابرسی رسید و آزمایش منفی شد .یعنی بله افتخار ندادند. 

خداییش روحیه ام بد نیست یعنی کاری از دستم بر نمیاد.....

 

گفتم اینجوری بگم که کمتر ناراحت شین ولی خوب من بازم تلاش میکنم و میدونم که حتما صاحب پسرای گلم که حق الهی منند میشم و حتما هم خدا با منه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)